Saturday, February 18, 2023

MISIJA

 

Fransisko je šest dana pričao gospodaru Liju o jevanđelju gospodnjem, a sedmog dana počinu od dela svojih. Obojica, pomalo iscrpljeni od tolike besede, sedeli su na obali jezera i posmatrali oblake. Ždral je preleteo iznad njihovih glava.

„Deset hiljada minuta pričao si mi o Gospodu svojem i mislim da sam sve razumeo“, reče gospodar Li.
„Dužnost mi je da pronosim reč Gospodnju i ako sam u tome iole uspeo, zahvalan sam nebesima“, odgovori Fransisko.
„Dakle...“, započe gospodar Li. „Kako ja to shvatam, prvi greh nasledili smo od Adama, prvog čoveka.“
„Tako je.“
„Jer je on zgrešio u Raju.“
„Da.“
„A iskupljenje nam je doneo sin Božiji, Isus Hristos na krstu?“
„Jeste.“
„Znači, ništa nismo uradili ni da bi zgrešili, ni da bi se iskupili. Ukratko, sve se rešilo samo od sebe.“
Fransisko je bledo posmatrao lice svog sagovornika koje mu se radosno kezilo.
„To sam ja tebi pokušavao da objasnim, ali tvoja priča je bolja“, zaključio je gospodar Li i bacio kamenčić u jezero.

1 comment: